Bloggintresserade

måndag 23 december 2013

Juletid



Önskar Er alla en vit och härlig JUL !


10 kommentarer:

  1. Jag önskar dig detsamma! Du har verkligen julstämning med din fantastiska vinterbild! GOD JUL!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket och en God jul till dig med!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken vacker vy. Ja så borde julafton se ut, men så blir det inte i år. Far sa att numera duger inte dadelkärnorna till att sätta men om du försöker så ta inte bort strängen som sitter på kärnan. Tyvärr har jag inga gröna fingrar, men gör du ett försök med både apelsin och dadel. Lycka till och God Jul

    SvaraRadera
  4. Ett så underbart vinterlandskap du bjuder på! Här är det barmark, 5 grader varmt och riktigt blåsigt! Ingen julstämning alls!
    Önskar dig en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  5. Oj, här ser det kallt ut och samtidigt så vidunderligt vackert !! Någon vit helg lär det inte bli hos mig på ön och samtidigt som jag skriver kommer jag på att vit ju kan tolkas på flera sätt ;-) Ett glas varm glögg blir det nog. Önskar dig en Riktigt God Jul och en skön avkopplade helg från Malta !

    SvaraRadera
  6. Det vita kan vi glömma men God jul till dig med ,Nette

    SvaraRadera
  7. Tack!
    Hoppas den röda näsan snart återfår sin normala färg .... ;o)
    G*O*D J*U*L ... Kram från mig och min kock!

    SvaraRadera
  8. Vackert, här det mest grönt och regnigt. God jul och god fortsättning!

    SvaraRadera