Bloggintresserade

fredag 30 november 2012

Konst på hög nivå











Ordlös lördag  -  KONST


18 kommentarer:

  1. Vilker konststycke att klara av det där! Toppenbilder!

    SvaraRadera
  2. Såg liknande bilder från någon begivenhet i somras : ) Jag är fortfarande nyfiken på HUR!

    SvaraRadera
  3. Jag (tror) har löst det där konsstycket ... !! :O)
    Spännande bilder!

    SvaraRadera
  4. Det där är ett konststycke jag inte fattar. Fina bilder!

    SvaraRadera
  5. Wow vilka häftiga bilder!

    SvaraRadera
  6. Vilken styrka han besitter på :)

    SvaraRadera
  7. Trodde först att han satt på räcket, en riktig konst måste jag säga;-)
    Ha en skön första advent.

    SvaraRadera
  8. Ja det är verkligen en konst, oavsett vad hemligheten är. Har googlat lite på den där konsten och hittat varierade resultat på hur det går till :0)

    SvaraRadera
  9. Verkligen en konst att klara av det där!

    SvaraRadera
  10. Verkligen ett konststycke! Undrar lite hur de gör. Häftigt!

    SvaraRadera
  11. En konst som tar ett tag att lära sig, jag sällar mig till åskådarna :)

    SvaraRadera
  12. Undrar över hur de gör? Liknande (fast tunnare pinne) praktiserades av ett par i somras.
    Blev inte klokare då. Det ser ut som magi, rena trolleriet. :-)
    Verkligen en konst att visa upp.
    Tack för din kommentar, svårt med modern konst, antar att kvinnan ligger ner. ;-)

    SvaraRadera
  13. nydelige bilder, fantastisk innsats som ligger bak.
    Ingun

    SvaraRadera
  14. Konst på olika nivåer kan man lugnt säga :)

    SvaraRadera
  15. DET är en konst... ställde frågan: HUR gör dem när temat var magiskt. Ingen kunde svara.
    Fortfarande lika nyfiken.
    Du har fångat paret bra!!

    SvaraRadera